sâmbătă, 16 mai 2009

PLICUL CU MUZICA

Mi-am facut blog... L-am facut acu doua saptamani si totusi, am ramas fara idei in momentul in care am hotarat sa scriu ceva in el. Asa este si acum. Ma gandesc in gol. Poti sa te gandesti la nimic?
Cel mai aproape de a nu gandi nimic ajung cand imi spun "acum nu gandesc nimic", dar chiar si atunci gandesc ca nu gandesc. Este ciudat...
Oare este cineva capabil sa isi faca vocea din cap sa taca definitiv, pentru cateva minute? Cred ca ar fi un om tare fericit, cu linistea aia in minte. Totusi, oare nu ar incepe sa se simta singur dupa primele secunde? Dar daca s-ar simti singur, probabil ca nu a reusit sa isi faca vocea sa taca. Vocea i-ar spune ca e singur. Uite un paradox.
Am vazut astazi pe strada o fata. Tinea un plic de hartie in mana, in care intra un jack de casti, pe care le avea in urechi. Dansa pe strada. Era tare ciudata. Oare ea cate voci aude? Si care dintre ele canta? Oare are si voci mute, dar care canta la instrumente? Parea o muzica vesela - radea in timp ce danza/mergea. Ce le-or fi zis atunci vocile oamenilor care treceau pe langa ea? Oare vocile lor au observat ca muzica venea dintr-un plic gol?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu